امام جمعه کرمانشاه:

 تنها راه موفقیت، ارتباطات قوی و نزدیک با مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت: مسئولیت کارگروه فرهنگی اجتماعی جامعه اهل سنت استان کرمانشاه بسیار سنگین است و تنها راه موفقیت، ارتباطات قوی و نزدیک با مردم است.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ 12 August 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت الله حبیب الله غفوری در نشست هم‌اندیشی کارگروه فرهنگی اجتماعی جامعه اهل سنت استان، با بیان اینکه مسائل فرهنگی نقش ریشه‌ای و بنیادی دارد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از حدود ۲۵ سال پیش مباحث تهاجم فرهنگی، غارت‌گری فرهنگی و ناتوی فرهنگی را بیان فرمودند.
 
وی با اشاره به تمامیت‌خواهی استکبار افزود: استکبار جهانی برای تصرف دنیا و ایجاد نظم نوین جهانی که بر اساس آن دنیا باید یک حاکم داشته باشد و آن آمریکا و نظام سرمایه‌داری است؛ تلاش کردند که در تمام دنیا فرهنگ و سبک زندگی غربی را وارد کنند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با ذکر این نکته که گرایش به اسلام افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: در برهه‌ای که نظام سرمایه‌داری فاسد، ظالم و جنایت‌کار غربی می‌رفت که همه دنیا را بگیرد، انقلاب اسلامی سر برآورد و امروز نیز مهم‌ترین مانع پیش روی استکبار، انقلاب اسلامی ایران است که به سراسر دنیا منتشر شده است؛ تفکر انقلاب اسلامی به‌سرعت در حال گسترش است و حتی در دانشگاه‌های آمریکا، گریبان آن‌ها را گرفته است. 
 
امام‌جمعه کرمانشاه مسئولیت کارگروه فرهنگی اجتماعی جامعه اهل سنت استان کرمانشاه را بسیار سنگین خواند و عنوان کرد: تنها راه موفقیت، ارتباطات قوی و نزدیک با مردم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار